Blog: 2015

Frooters maakt gebruik van PasNL

Frooters zal gebruik gaan maken van het PasNL Loyalty Platform. Dit betekent dat naast een digitale pas in de App er een spaarprogramma voor wordt opgezet. We willen in september “live” gaan met een...

Lees Verder
27aug
Categorie: Loyalty marketing, Mobile
reageren

DBF Vriend van DDMA Data Dag 2015

DBF is dit jaar vriend van de DDMA Data Dag 2015. Op woensdag 18 november 2015 vindt dit event plaats in Amsterdam.

Lees Verder
27aug
Categorie: Loyalty marketing, Klant, Cross Channel Marketing
reageren

Het belang van juiste klantdata

Als professionele marketeer wil je kunnen vertrouwen op je data, die moet correct en eenduidig zijn. Vaak is deze niet zo eenvoudig voorhanden. Data is opgeslagen in verschillende systemen en niet...

Lees Verder
27aug
Categorie: Loyalty marketing, Klant
reageren

Hoe wordt u die attente groenteboer? 7 tips om uw klant...

Hoe fijn zou het zijn als winkeliers je weer zo persoonlijk benaderen als de groenteboer van vroeger? Je voelde je altijd welkom, ze wisten je favoriete fruit, deden inspirerende kooksuggesties en...

Lees Verder
13aug
Categorie: Loyalty marketing, Mobile
reageren