Blog: 2016

DBF aanwezig bij Landelijk Service Managers Overleg (LSMO)

DBF is als Solution Provider onlangs uitgenodigd voor het bijwonen van het Landelijk Service Managers Overleg (LSMO). Bij het LSMO zijn 25 ledenservices en servicepakketten van zorgorganisaties...

Lees Verder
18jul
Categorie: Klant
reageren

DBF zet UnitedConsumers "op de kaart"

Door een Google Maps plaatje met de, voor de klant, dichtstbijzijnde tankstations (in kleur) in de begeleidende brief te printen met daaronder de vermelding van de (maximaal 5) dichtstbijzijnde...

Lees Verder
05jul
Categorie: Klant
reageren

Mobile Loyalty? PasNL!

Alle trendwatchers zijn het er jaren over eens dat alles mobile zal worden en dat het plastic betaal- en loyaliteitskaartje uiteindelijk digitaal zal zijn. Alleen wanneer is de vraag! DBF heeft met...

Lees Verder
30mei
Categorie: Klant, Mobile, Loyalty marketing
reageren

DBF kiest voor registratie Fira Platform

In het FIRA Platform is van meer dan 2.900 bedrijven MVO-informatie beschikbaar. Steeds meer bedrijven kiezen ervoor om hun duurzaamheidsprestaties zichtbaar te maken via het FIRA Platform.

Lees Verder
23mei
Categorie: Klant
reageren