Blog: 2014

Detailhandel moet klanten belonen voor 'social engagement'

Vaste klanten verwachten dat winkeliers weten wie ze zijn, wat ze eerder bij hen hebben gekocht en hoe ze graag worden benaderd. Retailers hebben diverse tools tot hun beschikking, waaronder social...

Lees Verder
25jul
reageren

Maak van uw klant een ambassadeur

Veel ondernemingsstrategieën zijn volledig gericht op de consument. Bedrijven leggen daarbij vaak de nadruk op klanttevredenheid en marktaandeel, maar dit kan een scheef beeld geven van de...

Lees Verder
30jun
reageren

PasNL introduceert effectieve techniek voor oude scanners...

In de recente versie van de Nederlandse app PasNL, zit een nieuwe techniek genaamd ‘BarcodeBoost’ die het scannen van barcodes ook bij oude scanners mogelijk maakt. Dat was voor veel winkelketens tot...

Lees Verder
13mei
reageren

V&D start proef met tablets en beacons

Warenhuis V&D test in navolging van De Bijenkorf verkoop via tablets op de winkelvloer. In Leiden, Vlaardingen en Amsterdam kunnen bezoekers terecht op zuilen, waarop ze direct kunnen afrekenen met...

Lees Verder
12mei
reageren