Blog: 2015

Meer klantbinding door in te spelen op “customer life cycle”

Persoonlijk & relevant zijn de sleutels voor succes bij klanten. Het is dan ook belangrijk te weten in welke fase uw klant zit om de juiste boodschap aan te bieden. De ‘customer life cycle’ helpt u...

Lees Verder
25mrt
reageren

E(M)-commerce: Wereldwijd gebruik mobile devices door...

DBF faciliteert met de app PasNL m-commerce en mobile loyalty vanuit haar overtuiging dat de consument de voorkeur geeft aan dit kanaal. Onderstaand mondiaal onderzoek laat zien hoe het gebruik van...

Lees Verder
23mrt
reageren

Even voorstellen...

Hi! Ik ben Marjolein Lamberts en ik ben 11 februari begonnen bij DBF als medewerker verkoop binnendienst en zal me gaan inzetten voor alle klanten maar hoofdzakelijk voor Pasdirect.nl

Lees Verder
27feb
reageren

New feature in PasNL “hybride stempelkaart”.

De markt vraagt om een oplossing voor een spaarprogramma waar zowel de offline- (fysieke) als de online (mobiele) spaarder aan mee kan doen.

Lees Verder
26feb
reageren