Blog: 2015

Het belang van ambassadeurs

Hoe mooi is het als klanten fan van je organisatie zijn? Of tevreden medewerkers die op feestjes en Facebook vertellen hoe leuk hun werk is. Partnerbedrijven die de loftrompet blazen over jullie...

Lees Verder
27jul
Categorie: Klant, Loyalty marketing
reageren

Marketing automation bij uitstek geschikt voor loyalty...

Techniek dient de mens. Dat weten we al jaren, maar de techniek dient inmiddels ook wel heel fijn de ‘marketing-mens’. Met Marketing Automation is zóveel mogelijk, dat je als marketeer meer en beter...

Lees Verder
16jul
Categorie: Klant, Loyalty marketing
reageren

DBF Customer Data event

Donderdag 2 juli heeft het DBF Customer Data Event plaatsgevonden. Tijdens dit event is ingegaan op het enorme belang van (juiste) klantdata en hoe je de kwaliteit van deze data kunt verbeteren en...

Lees Verder
09jul
Categorie: Klant, Loyalty marketing
reageren

Waarom loyaltyprogramma’s werken

Trouwe klanten zijn een belangrijke factor voor een succesvolle onderneming. Bij DBF helpen we opdrachtgevers al 15 jaar met effectieve loyaltyprogramma's. Die effectiviteit wordt steeds beter...

Lees Verder
02jul
Categorie: Klant, Loyalty marketing
reageren