Blog: 2015

DBF Fit en Vitaal

Ieder jaar kiest DBF een thema waarmee we samen met onze klanten en medewerkers aan de slag gaan. Dit jaar staat DBF in het teken van het thema Fit & Vitaal. En dat gaan onze medewerkers en klanten...

Lees Verder
20jan
reageren

Nederlandse consument wordt ‘phy-gital’

Alweer ruim twee jaar geleden is DBF met de app PasNL ingesprongen op de trend dat consumenten ook bij het bezoeken van fysieke winkels hun smartphone steeds meer gebruiken. Naast de transitie van...

Lees Verder
14jan
reageren

Vier slimme e-mailmarketing innovaties voor 2015

E-mailmarketing, nog niet zo lang geleden ten dode opgeschreven, is weer helemaal terug van nooit weggeweest. Nieuwe technische mogelijkheden maken e-mailmarketing zelfs extra interessant, zolang je...

Lees Verder
13jan
reageren

Groei gebruik mobile apps in 2014 komt grotendeels van...

Het overgrote deel van de groei in het gebruik van mobile apps in 2014 komt van mobile shopping apps. Wij kunnen dit beamen met de explosieve groei in het aantal gebruikers van onze app PasNL in het...

Lees Verder
12jan
reageren