Blog: 2015

Even voorstellen...

Hi! Ik ben Marjolein Lamberts en ik ben 11 februari begonnen bij DBF als medewerker verkoop binnendienst en zal me gaan inzetten voor alle klanten maar hoofdzakelijk voor Pasdirect.nl

Lees Verder
27feb
reageren

New feature in PasNL “hybride stempelkaart”.

De markt vraagt om een oplossing voor een spaarprogramma waar zowel de offline- (fysieke) als de online (mobiele) spaarder aan mee kan doen.

Lees Verder
26feb
reageren

Meer klantinzicht door 'customer journey’

Een customer journey, ofwel klantreis, geeft aan welke interactie een klant heeft met een organisatie vanaf de oriëntatiefase t/m after sales (of specifieke onderdelen van een fase) en in hoeverre...

Lees Verder
26feb
reageren

CJP Cultuurkaart: persoonlijke content scoort

Het Cultuurkaart-systeem zorgt voor twee mooie dingen: het is een belangrijke extra financieringsbron voor het cultuuronderwijs in Nederland én het geeft leerlingen (en hun ouders) de mogelijkheid om...

Lees Verder
25feb
reageren