Blog: 2015

Waarom loyaltyprogramma’s werken

Trouwe klanten zijn een van de belangrijkste factoren om het succes van een bedrijf te beïnvloeden. Bij DBF helpen we opdrachtgevers al 15 jaar met effectieve loyaltyprogramma's. Die effectiviteit...

Lees Verder
02jul
Categorie: Klant, Loyalty marketing
reageren

Zo zet je spaaracties in als effectief loyaltyinstrument

Heel Nederland was de afgelopen maanden in de ban van het ‘creëer je eigen moestuintje-virus’ van de AH. Een briljantie actie, want zeg nou zelf, heb jij ook niet (samen met je kind) met je handen in...

Lees Verder
25jun
Categorie: Loyalty marketing
reageren

4 vereisten voor een marketing automation infrastructuur

DBF heeft recent de keuze gemaakt voor Emark als de campaignmanagementtool waarmee wij onze klanten gaan helpen om hun contactstrategie te automatiseren en relevantie en conversie van de uitingen te...

Lees Verder
16jun
Categorie: Loyalty marketing, Cross Channel Marketing
reageren

Basale klantcontacten benutten

Hoe behoud ik mijn klanten en hoe houd ik ze tevreden? Een vraag die marketing- en salesafdelingen bij bedrijven dagelijks bezighoudt. En een vraag die mij als specialist in loyaliteit ook geregeld...

Lees Verder
08jun
Categorie: Klant, Loyalty marketing
reageren