Blog: 2016

DBF Dashboard bij de Museumvereniging

DBF heeft deze zomer voor de Museumvereniging een aantal dashboards gebouwd. Sinds kort staat op het hoofdkantoor een (mobiel) scherm waarop drie dashboards rouleren met actuele informatie over de...

Lees Verder
15aug
Categorie: Klant, Loyalty marketing
reageren

DBF werkt aan een Happy Marketeer

Wij leveren al ruim 16 jaar maatwerkoplossingen vanuit de visie dat elke klant uniek is. Wij zijn door inzet van slimme ICT oplossingen altijd in staat geweest hiermee het verschil te maken. Het...

Lees Verder
15aug
Categorie: Klant, Loyalty marketing
reageren

DBF aanwezig bij Landelijk Service Managers Overleg (LSMO)

DBF is als Solution Provider onlangs uitgenodigd voor het bijwonen van het Landelijk Service Managers Overleg (LSMO). Bij het LSMO zijn 25 ledenservices en servicepakketten van zorgorganisaties...

Lees Verder
18jul
Categorie: Klant
reageren

DBF zet UnitedConsumers "op de kaart"

Door een Google Maps plaatje met de, voor de klant, dichtstbijzijnde tankstations (in kleur) in de begeleidende brief te printen met daaronder de vermelding van de (maximaal 5) dichtstbijzijnde...

Lees Verder
05jul
Categorie: Klant
reageren