Blog: 2016

Wij houden van happy marketeers en van onze klanten!

Om de happiness te bewerkstelligen werken wij met ons DBF-team op volle stoom aan ons, of eigenlijk jouw nieuwe DBF platform. De contouren worden zichtbaar en de kaders staan vast.

Lees Verder
03nov
Categorie: Klant
reageren

DBF maakt slimme pasfoto applicatie voor Museumkaart

Sinds maart 2016 is het voor de Museumkaarthouder verplicht om een profiel/pasfoto aan te leveren, die DBF op de Museumkaart kan printen. De kaarthouder kan deze foto via het eigen account uploaden....

Lees Verder
31okt
Categorie: Klant
reageren

Quick monitoring voor CJP mogelijk door DBF Dashboarding

Dit schoolseizoen zal opnieuw een groot aantal leerlingen van het voortgezet onderwijs met een CJP Cultuurkaart rond lopen, de verwachting is ruim 750.000 leerlingen.

Lees Verder
13okt
Categorie: Klant
reageren

DBF verstuurt ABN AMRO Max introductiepakketten.

Eerder dit jaar heeft ABN AMRO de betaalpakketten herzien. Privé kun je nu kiezen uit drie betaalpakketten: BetaalGemak Standaard, BetaalGemak Extra en BetaalGemak Max. In het laatstgenoemde pakket...

Lees Verder
04okt
Categorie: Klant
reageren