DBF Ledenadministraties

Leden, klanten, abonnees en donateurs vormen het bestaansrecht van onze opdrachtgevers. Daarom is de inrichting en het beheer van hun ledenadministratie van cruciaal belang. Om die reden biedt DBF totaaloplossingen die veel verder gaan dan ‘slechts’ gegevensbeheer.

We verzorgen de incasso van lidmaatschapsgelden, de productie van lidmaatschapskaarten, de verzending van post en e-mail, noem maar op. Met grote zorg voor database management en state of the art-technologie. Dat scheelt tijd, kosten en onnodige risico’s. En de gewenste gegevens zijn op ieder moment beschikbaar voor marketingacties en managementrapportages.  

Met Online Leden ontzorgt DBF uw Ledenadministratie

Wilt u niet alle diensten afnemen die hierboven genoemd worden betreffende de ledenadministratie, maar wilt u wel dat de software betrouwbaar is? DBF biedt voor uw organisatie een Online Ledenadministratie. Of het nu gaat om leden, donateurs of relaties, deze oplossing is eenvoudig in te regelen en 24x7 plaatsonafhankelijk te gebruiken via het web. Dit betekent dat u Online Leden afneemt als dienst. Deze wordt veilig en tegen aantrekkelijke kosten per lid voor u beschikbaar gesteld. Geen kopzorgen meer dat uw software niet goed werkt.

Wat kunt u onder andere met Online Leden?

  • Beheer van uw lidmaatschappen en leden;
  • Factureren van uw lidmaatschappen;
  • Uitvoeren verlengingsproces;
  • Uitgebreide rapportage mogelijkheden.

Maar daar houdt Online Leden nog niet op

DBF kan op uw verzoek een deel van uw Ledenadministratie overnemen en uitvoeren. Dat ontzorgt u nog verder. Zo bieden wij een facilitair contactcenter en verzorgt DBF de incasso van lidmaatschapsgelden, de kaartproductie en verzending en post- en email verzendingen. Ook verzorgt DBF de eventuele integratie met uw website of ledenportal.

 

Meer informatie >