Loyalty platform DBF: een optimale strategie voor contact met uw klant

Loyalty platform

Het Loyalty platform van DBF is het kloppende hart van onze loyaltyprogramma’s, of het nu gaat om een spaarprogramma of een (geautomatiseerde) multichannel contactstrategie.

We merken dat de marketeer van nu worstelt met het centrale klantbeeld, omdat de interne systemen vaak onvoldoende matchen.  Door uw bronnen te koppelen aan onze loyalty database ontstaat nieuwe intelligentie van uw data. We verhogen zo de datakwaliteit en kunnen verrijken met extra bronnen en/of voorspelmodellen. We signaleren patronen waar we logica op los laten (o.b.v. business rules). Zo ontstaan ‘slimme’ triggers waarmee u uw klanten kunt gaan benaderen en belonen.

Het DBF Loyaltyplatform is gekoppeld aan een uitgebreide set (in house) communicatiekanalen die u kunt inzetten.

Print & Mail

DBF biedt de mogelijkheid om uw offline communicatie te regelen. Van (gepersonaliseerde) klant- en ledenpassen tot fulfilment van uw DM-acties (printen, couverteren, verpakken en verzenden).

Mobile

Het mobiele kanaal is niet meer weg te denken. Daarom bieden we PasNL, de app voor al uw pasjes. Via deze handige en slimme app wordt communiceren, profielverrijking, sparen en verzilveren makkelijker dan ooit.

E-mail

DBF biedt u een geavanceerde e-mailtool waarmee u zowel geautomatiseerde campagnes, nieuwsbrieven en survey’s in gang kunt zetten als ad-hoc acties. Uiteraard kunt u alle denkbare variabelen gebruiken om uw emailcontacten zo persoonlijk mogelijk te maken en zorgen we ervoor dat uw boodschap responsive aangeboden wordt op tablets, smartphones en andere mobile devices. 

De tool biedt uitgebreide mogelijkheden voor campagne inrichting en overzichtelijke dashboards.

Online

Via het loyaltyplatform kunnen we aansluiten op uw website om zo de klantbeleving persoonlijk(er) te maken. Maar ook kunnen we met webformulieren en connectie met uw social media zorgen voor profielverrijking van uw klantgegevens. 

Contact Center

Mocht u zelf de bemensing (tijdelijk) niet hebben, dan helpt ons contact center u graag. Of het nu gaat om inbound of outbound telefoondiensten, webcare, een chatfunctie op uw website of beantwoording van e-mails, we acteren als uw collega’s en helpen uw klanten met hun vragen of zoeken naar een oplossing voor hun klachten. 

Meer informatie ...